Egitim hayatim boyunca ögretmenlige duydugum sevgi ve ögrencilerle kurdugum güçlü iletisim, meslege olan bagliligimi her zaman canli tutmustur. Ögrencilerimin sadece akademik açidan degil, ayni zamanda sosyal ve duygusal gelisimlerinde de yanlarinda olmayi önemsiyorum. Derslerimde ögrencilerin aktif katilimini saglayacak yöntemler kullanarak, ögrenme sürecini eglenceli, verimli ve kalici hâle getirmeyi amaçliyorum.
Ögretim sürecinde ögrenci merkezli bir yaklasimi benimsiyorum. Her ögrencinin farkli ögrenme stiline sahip oldugunun bilincindeyim. Bu nedenle derslerimi hazirlarken görsel materyallerden, oyunlastirma yöntemlerinden, soru-cevap tekniklerinden ve teknolojik araçlardan faydalaniyorum. Ögrencilerin derse ilgisini artirmak ve konulari daha iyi kavramalarini saglamak için güncel örnekler ve günlük yasamdan baglantilar kuruyorum.
Ayrica sabirli, anlayisli ve motive edici bir yaklasim sergileyerek ögrencilerimin özgüvenlerini gelistirmelerine destek oluyorum. Onlarin potansiyellerini fark etmelerini saglamak, ögrenme sürecine olumlu duygular katmak benim için çok degerli. Derslerimde disiplinle birlikte samimiyetin de önemli olduguna inaniyorum. Ögrencilerimle aramizda güvene dayali bir bag kurarak, kendilerini rahat ifade edebilecekleri bir ortam yaratiyorum.
Amacim, ögrencilerimin yalnizca ders basarilarini artirmak degil; ayni zamanda ögrenmeyi sevmelerini, sorgulayan, düsünen ve kendini gelistiren bireyler olmalarini desteklemektir. Bu dogrultuda özveriyle çalisiyor, sürekli kendimi gelistirmeye ve farkli ögretim yöntemlerini derslerime entegre etmeye devam ediyorum.