Ilkokul 1. sinif ögrencilerine okuma ve yazma becerilerini kazandirmak için derslerimi eglenceli, etkili ve ögrenciyi merkeze alan yöntemlerle planliyorum. Çocuklarin ilgisini canli tutmak ve ögrenmeyi kalici hale getirmek amaciyla, her dersi bir oyun gibi tasarlamaya özen gösteriyorum. Derslerime genellikle kisa, seviyeye uygun okuma metinleriyle basliyorum. Bu metinleri seçerken ögrencilerin hem ilgisini çekecek hem de onlara yeni kelimeler ve kavramlar kazandiracak içeriklere dikkat ediyorum. Metin okuma sonrasi, ögrencilerle birlikte anlamaya yönelik sorular çözüyor, görsellerle desteklenen etkinlikler yapiyor ve metinle ilgili yazma çalismalari gerçeklestiriyoruz. Yazma çalismalarinda ögrencilerin kendi cümlelerini kurmalarina tesvik ediyor, dil bilgisi kurallarini eglenceli alistirmalarla ögretiyorum. Ayrica harf oyunlari, eslestirme kartlari, tekerlemeler, ses bulmacalari gibi egitici oyunlarla dersleri renklendiriyorum. Bu tür etkinlikler sayesinde ögrenciler hem ögreniyor hem de egleniyorlar. Drama, hikâye tamamlama, kukla kullanimi gibi yaratici etkinliklerle de ögrencilerin dil gelisimini destekliyorum. Amacim, her ögrencinin kendini rahatça ifade edebildigi, hata yapmaktan korkmadigi, ögrenmenin eglenceli ve kesif dolu bir yolculuk oldugunu hissettigi bir sinif ortami olusturmak. Bu yaklasimla, çocuklarin okuma ve yazma becerilerini dogal bir sekilde gelistirmelerine katki sagliyorum.