Kendimi Nasil Tanimlarim?
Kendimi sadece bilgi aktaran degil, ayni zamanda ögrencileriyle güçlü baglar kuran, onlari anlamaya çalisan ve onlara ilham veren bir ögretmen olarak tanimlarim. Farkli kültür ve yasam deneyimlerinden gelen ögrencilere ulasabilmek adina; empati, açik iletisim ve elestirel düsünmeyi merkeze alan bir yaklasimla ders islerim. Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi ögretmeni olmam, ögrencilerde tek bir bakis açisi olusturmak yerine, onlarin kendi düsünce yapilarini kesfetmelerine ve içsel bir farkindalik gelistirmelerine rehberlik etmem anlamina gelir.
Kalbimle ögretirim. Çünkü bir ögretmenin ilmi kadar sevgisi de ögrenciyi dönüstürür.
?
Derslerim Kimlere Yöneliktir?
Derslerim, ilkokuldan lise düzeyine kadar tüm ögrencilere yöneliktir. Özellikle çok kültürlü ve uluslararasi siniflarda, ögrenci profilini taniyarak içeriklerimi sadelestirir, anlamli hâle getirir ve çagin gerekliliklerine uygun ögrenme ortamlari olustururum.
Bireysel farkliliklari dikkate alarak; akademik basari kadar ögrencilerin deger gelisimini de önemserim. Ayni zamanda yaratici drama, P4C (çocuklar için felsefe), dijital materyaller ve proje tabanli ögrenme gibi çagdas yöntemlerle ögrencilerimin aktif katilimini saglarim.