Derslerimde çagdas egitim anlayisina uygun, LGS-TYT Türkçe AYT Edebiyat derslerini öncelik olarak ihtiyaca yönelik bireysel veya grup dersleri olarak veriyorum. Ögrencilerin akademik ve kisisel gelisimlerine uygun ögrenme kanitlari, etkili ögretim yöntem ve tekniklerine uygun bir sekilde islenmekle birlikte zenginlestirilmis egitim modeliyle derslerimi etkili hale getiriyorum. Her sene müfradata uygun, güncel olarak da Türkiye yüzyili maarif modeline uygun bir sekilde çalismalarimi hazirlayip yeni döneme hazir bir sekilde basliyorum. Ögrencilere dönem basinda bilissel giris testleri, dönem ortasinda süreç degerlendirmesi, dönem sonu ölçme degerlendirme yapilarak gelisimlerini etkili bir sekilde takip ediyorum. Denemeler ve ödev takibini sürecin bir parçasi haline getiriyorum. Sadece ders odakli degil eglenceli egitici ve ögretici kisisel gelisime yönelik zaman dilimlerine uygun hareket ediyorum.