Derslerimi, sorgulamaya dayali ve ögrenci merkezli bir ögrenme anlayisiyla planlar ve uygularim. Her ögrencinin merak duygusunu canli tutmayi, kesfetmeye yönlendirmeyi ve kendi ögrenme sürecinde aktif rol almasini önemserim. PYP yaklasimi dogrultusunda derslerde yalnizca bilgi aktarmayi degil; arastirma, problem çözme, is birligi yapma, yaratici düsünme ve kendini ifade etme gibi becerilerin gelisimini de desteklerim.
Ders içeriklerimi ögrencilerin günlük yasamla iliskilendirebilecegi sekilde yapilandiririm. Konulari, deneyimlerle desteklenen etkinlikler, drama ve oyun tabanli ögrenme yöntemleri, problem senaryolari ve grup çalismalariyla zenginlestiririm. Ögrencilerin derse aktif katilimini saglamak için interaktif uygulamalardan yararlanirim.
Canva, Kahoot, Wordwall, ClassDojo, Google Classroom ve Zoom gibi Web 2.0 araçlarini düzenli olarak kullanarak dersleri hem eglenceli hem de etkilesimli hâle getiririm. Teknolojiyi sadece bir destek araci olarak degil; ögrencilerin ögrenme sürecine aktif katki sunabilecekleri yaratici bir ortam olarak degerlendiririm.
Ögrenme ortamlarimi güvenli, destekleyici ve motive edici bir sekilde olusturmayi önemserim. Her ögrencinin kendi hizinda ögrenebilecegi, fikirlerini özgürce ifade edebilecegi ve bireysel farkliliklarinin deger gördügü bir sinif iklimi saglamayi hedeflerim. Iki yillik tecrübem boyunca hem sinif içi disiplinlerarasi çalismalar hem de proje temelli etkinliklerle ögrencilerin bütüncül gelisimlerini desteklemeye odaklandim.