Merhaba, ben Nisanur. 23 yasindayim ve Düzce Üniversitesi mezunuyum. Yaklasik 5 yildir matematik özel ders veriyorum ve bu süreçte ilkokuldan lise seviyesine, farkli ögrenme hizlarina ve ihtiyaçlara sahip birçok ögrenciyle çalisma firsati buldum; kaynastirma ögrencileri de dâhil olmak üzere genis bir deneyim alanim var. Matematikte herkesin ögrenme seklinin farkli olduguna inaniyor, dersleri ögrencinin seviyesine ve ihtiyaçlarina göre planliyorum. Amacim, ögrencinin matematigi gerçekten anlayarak ögrenmesi ve bu süreci sürdürülebilir hale getirmesi. Birlikte çalistigimiz ögrencilerle süreç içinde matematikte özgüven kazandik; düzenli ve planli çalisma sayesinde netlerini ve ders notlarini kademeli olarak yükselten, daha önce zorlandigi soru tiplerini adim adim çözebilir hale gelen, derste daha aktif olan ve matematige karsi bakis açisi olumlu yönde degisen pek çok ögrenciyle eglenerek ve teknolojiyi derslerimize dahil ederek, somut ve kalici sonuçlar aldik. Matematikte ilerlemenin yalnizca anlatan kisiye degil, ögrencinin derse katilimi ve düzenli çalismasina da bagli oldugunun bilinciyle ders sürecini bu anlayis üzerine kuruyorum. Dersleri ögrencinin seviyesini ve ihtiyacini belirleyerek planliyor; bireysel ya da ayni sinif seviyesindeki ögrenciler için grup derslerini velilerin tercihine göre düzenliyorum. Online ve yüz yüze ders seçenekleriyle esnek bir çalisma imkâni sunarken, her ögrenci için haftalik ve sistemli bir matematik programi olusturuyor; konulari temelden ele alarak anlasilmadan konu geçmemeye özen gösteriyorum. Yeni nesil egitim yaklasimlarina hâkim bir sekilde, derslerde teknolojik araçlar, görsel–etkilesimli materyaller ve eglenceli ögrenme yöntemlerinden yararlaniyor, ögrencinin derste aktif olmasini tesvik ediyorum. Soru sormanin ve hata yapmanin dogal oldugu bir ortamda, ezberden uzak ve mantik kurmaya dayali bir ögrenme süreciyle ilerliyorum. Birlikte çalistigimiz ögrencilerle süreç içinde matematikte özgüven kazandik; düzenli ve planli çalisma sayesinde netlerini ve ders notlarini kademeli olarak yükselten, daha önce zorlandigi soru tiplerini adim adim çözebilir hale gelen, derste daha aktif olan ve matematige karsi bakis açisi olumlu yönde degisen pek çok ögrenciyle somut ve kalici ilerlemeler kaydettik. Ezberden uzak, mantik kurmaya dayali; ögrencinin aktif katildigi, teknolojiyi ve eglenceli ögrenme yöntemlerini destekleyici sekilde kullanan bir ders anlayisiyla ilerliyorum. Amacim sadece bugünkü konulari degil, ögrencinin uzun vadede kendi basina da ilerleyebilecegi bir matematik altyapisi kazandirmak.