Derslerde sadece konu anlatmiyorum, ögrenmeyi ögretiyorum!
Merhaba! Ben ODTÜ Elektrik-Elektronik Mühendisligi mezunuyum. Yillar önce Matematik Olimpiyati dersleriyle basladigim bu yolculuk, bugün birçok ögrenciyle birlikte matematigi ve fizigi sevdirme hikayesine dönüstü ??
Dersleri nasil isliyorum?
Her ögrencinin ögrenme sekli farkli. Bu yüzden dersleri tamamen ögrencinin ihtiyaçlarina göre planliyorum:
• Önce ögrencinin seviyesini ve hedefini belirliyoruz.
• Ardindan temel kavramlari saglamlastirarak, ilerleyen konulari üzerine insa ediyoruz.
• Karmasik problemleri, adim adim sadelestirerek çözüyoruz.
• Her dersin sonunda, ufuk açici olimpiyat sorusu, mühendislik sorusu ödevleriyle ögrendiklerimizi pekistiriyoruz.
Derslerin dinamigi nasil?
Derslerde bolca etkilesim, soru-cevap, örnek çözümü ve birlikte düsünme var.
Ezberden uzak, anlamaya dayali bir sistemle ilerliyoruz.
Dersin hizini ögrencinin dikkatini maksimum seviyede tutacak sekilde ayarliyoruz, yani dümen bizde. ??
Deneyimim:
Su anda üstün yetenekli bir ögrenciye matematik ve fizik olimpiyatlarina hazirlik dersi veriyorum. Bunun disinda ortaokul, lise ve üniversite ögrencileriyle hem birebir hem online çalisiyorum.
Hedefim; sadece formülleri degil, düsünme seklini ögretmek. ??