Psikolog kimligim, ögretmenlige bakisimi derinlestiriyor. Ögrenmenin yalnizca bilissel degil, duygusal ve motivasyonel boyutlari oldugunu biliyorum. Bu yüzden derslerimde ögrencinin bireysel özelliklerini merkeze aliyorum: Her ögrencinin ögrenme tarzi, dikkat süresi ve ön bilgisi farklidir. Dolayisiyla ders planlarim esnek ve kisiye özeldir.
Aktif ögrenmeyi tesvik eden bir yöntem benimsiyorum. Bilgiyi dogrudan vermek yerine, ögrencinin düsünmesini saglayacak sorular yöneltiyorum. Bu sayede ögrenme süreci daha kalici ve anlamli hale geliyor. Özellikle Sokratik yöntem gibi diyalog temelli yaklasimlari kullaniyorum.
Ders ortaminda psikolojik güven çok önemlidir. Hata yapmaktan korkulmayan, destekleyici bir atmosfer yaratmaya özen gösteririm. Ögrencinin içsel motivasyonunu artirmak, derse olan ilgisini ve özgüvenini güçlendirir.
Her dersim yapilandirilmis ama esnektir. Gerekirse konuya daha fazla zaman ayirir, ögrencinin ihtiyaçlarina göre içerigi sadelestirir ya da derinlestiririm. Ayrica teorik bilgileri gerçek yasamdan örneklerle zenginlestirerek somutlastiririm.
Amacim sadece bilgi aktarmak degil; ögrencinin ögrenmeyi ögrenmesini, kendine güvenmesini ve sürece aktif katilmasini saglamaktir.
Eğitim: dereceler, kurslar ve sertifikalar