Ögrencinin ilgi alanlarini ve ögrenme tarzini göz önünde bulundurarak dersleri daha interaktif ve eglenceli hale getirmeye özen gösteriyorum. Örnegin, görsel ögrenmeye yatkin bir ögrenci için renkli materyaller, çizelgeler ve görsel anlatimlar kullanirken, isitsel ögrenen ögrencilerle sesli anlatimlar ve tartismalar üzerinden ilerliyorum. Dersler sirasinda ögrencinin sorularini tesvik ediyor, merakini artirici aktiviteler planliyorum. Ayrica, ögrenilen konularin pekismesi için düzenli olarak kisa tekrarlar ve mini sinavlar uygulayarak bilginin kalici olmasini sagliyorum. Ögrenciyle kurdugum iletisimde sabirli ve motive edici bir yaklasim benimsiyorum; böylece ögrencinin özgüveni gelisiyor ve ögrenmeye karsi olumlu bir tutum kazaniyor. Her ders sonunda ögrencinin güçlü ve zayif yönlerini degerlendiriyor, bir sonraki ders için stratejiler belirliyorum. Velilerle düzenli iletisim kurarak ögrencinin ilerlemesini paylasiyor ve gerektiginde ek destek planlari olusturuyorum. Bu süreçte ögrencinin sorumluluk bilinci ve öz disiplin kazanmasini destekleyen küçük hedefler belirliyor, basarilarini takdir ederek motivasyonlarini yüksek tutuyorum. Böylece hem akademik basariyi hem de kisisel gelisimi destekleyen kapsamli bir egitim süreci sunuyorum. Özel beklenti ve istekleri olan ögrencilerle de özel ilerlemeyi daha dogru buluyorum. Ders almak ve iletisime geçmek isteyen ögrenci velileriyle kisa ve kapsamli bir konusma yapiyor karsilikli isteklerimizi belirtiyoruz. Dersin islenisini belirledikten sonraysa derslerimize basliyor ve ilerlemenin kaçinilmaz oldugunu görüyoruz.