Marmara Üniversitesi Okul Öncesi Ögretmenligi bölümünden mezun olduktan sonra, 18 yildir özel okullarda okul öncesi ögretmenligi yapmaktayim. Bu süreçte, çocuklarin bireysel farkliliklarini gözeterek onlarin bilissel, duygusal ve sosyal gelisimlerini en üst düzeyde destekleyecek egitim ortamlari olusturmaya odaklandim.
Zaman yönetimi konusunda oldukça disiplinli ve planli bir ögretmenim. Hazirliklarimi daima önceden yapar, ders içeriklerimi pedagojik hedeflere göre titizlikle planlarim. Hem velilerle hem de ögrencilerle güçlü ve güvene dayali iletisim kurmak, egitim sürecinin basarisinda belirleyici rol oynamaktadir. Bu dogrultuda, aileyi sürece aktif sekilde dahil eden bir ögretim yaklasimi benimsiyorum.
Ayni zamanda, meslegimde sürekli gelisimi ön planda tutarak farkli egitim yaklasimlarini ve programlarini ögrenmeye ve uygulamaya büyük önem veriyorum. Montessori, Reggio Emilia, oyun temelli ögrenme gibi birçok çagdas yöntemde deneyim sahibiyim. Mükemmeliyetçi bir yapiya sahip olmam, hem mesleki gelisimime hem de ögrencilerime sundugum egitimin kalitesine dogrudan yansimaktadir.