• Ögrencilerin derse katilimini artirmaya yönelik çesitli ve etkilesimli grup etkinlikleri organize ederim,
• Ögrencilerin derse olan ilgilerini tesvik etmek amaciyla çesitli programlar hazirlarim,
• Ayni zamanda bir psikolog olarak ögrencinin dikkat düzeyine göre ders isleyisini ilerletirim.
•Konusma Odakli Yaklasim:
•“Sadece dilbilgisi degil, kullanma becerisi” hedefi
•Her derste kisa konusma aktiviteleri
•Telaffuz ve özgüven gelistirmeye yönelik birebir pratik
•Psikoloji Temelli Yaklasim:
•Ögrencinin ögrenme stiline (görsel, isitsel, kinestetik) uygun ögretim
•Motivasyonu artiran pozitif geri bildirim teknikleri
•Öz düzenleme ve dikkat yönetimi destekleri
• Kültürle Baglantili Ögrenme:
•Ingilizceyi yalnizca “ders” degil “iletisim araci” olarak ögretme temel prensibim.