Derslerimde ögrencinin aktif katilimini merkeze alan bir yaklasim benimsiyorum. Her ögrencinin ögrenme hizinin ve tarzinin farkli olduguna inaniyorum, bu nedenle konulari anlatirken hem görsel hem uygulamali materyaller kullanarak süreci zenginlestiriyorum.
Robotik ve Arduino kodlama derslerinde, teorik bilgiyi hemen pratige dökebilecekleri küçük projeler üzerinden ilerliyorum. Böylece ögrenciler yalnizca kod yazmayi degil, ayni zamanda mühendislik temelli düsünmeyi ve problem çözmeyi ögreniyorlar.
LGS Matematik derslerinde ise konuyu kavratmaya ve mantigini oturtmaya odaklaniyorum; soru çözüm tekniklerini ögretirken ayni zamanda ögrencinin özgüven kazanmasini hedefliyorum.
Ingilizce derslerinde C1 seviyemdeki dil hakimiyetimi kullanarak konusma, dinleme ve yazma becerilerini gelistirmeye yönelik etkilesimli etkinlikler düzenliyorum.
Genel olarak derslerim enerjik, motive edici ve ögrenciyle sürekli iletisim hâlinde geçer. Amacim, ögrencinin yalnizca sinav basarisi degil, ögrenmeye karsi kalici bir merak ve özgüven kazanmasidir.