2 ortaokul ögrencisine egitim verdim yüzyüze ve online olarak 7. Sinif ve 8. Siniflardi Derste genellikle ilk ders ögrenci analizi yagarim anlama biçimini kavrar ve ona göre anlatim biçimi belirlerim yazarak veya sorgulayarak ögretme biçimleri vb. Ingilizce hazirlik egitimi aldim lisede ve sosyal bilgiler derslerini de istek üzerine vermistim Ödevlendirme ve program kesinlikle olustururuz ve ilk derste bi hedef belirleriz PDR asil alanim oldugu için dersteki motivasyon ölçüp analiz edebiliyorum Ögrenci seviyesini tespit ettikten sonraki adimim tam olarak bu Motivasyon ve azim konusunda da bi isbirligi içinde bulunurum Egitim sürecinde isbirligi içerisinde bulundugumuz derslerden örnek vermek gerekirse problemleri anlattigim ögrencim3. Dersimizin sonunda orta düzey üstü bi bilgi birikimi sahibiydi Fakat kesinlikle çalisma azmi ve disiplinin burada önemi çok büyük Ilk dersten sonra seviyeye göre bi soru bankasi belirlenir , ödevlendirmeler bu kitap üzerine yapilir Genellikle benim kendi notlarim olur ve ben egitim sürecinde bu notlarii ögrencide kopyasini bulundururum ki aklinda bi sablon olussun Fakat ögrencinin her ders kendince not almasi da çok önemlidir ,gereken yerde belirtirim Anlasilmayan sorular diger dersin basinda çözülür ve konu eksigi varsa giderilir Gün içerisinde aklina takilan sorulari bana yazmasini isterim ki sonraki derste o soru isaretlerini giderebileyim Sözel mantik sorulari gibi mesela Egitimin süresi ögrencinin yeterliligine göre ortsk belirlenir Genellikle online yaparim ama gerek gördügüm durumlarda tabiki ortak bi mekan seçilir ve yüzyüze görüsmeler yapilir. Bu görüsmeler ögrenci mgretmen baginin olusmasinda büyük bi rol oynar Ve lmümkünse özellikle ilk görüsmenin yüzyüze yapilmasi taraftariyim genellikle Çünkü bu ilk görüsmede olusacak uyum, sonraki isbirligi süreci içinde oldukça önemlidir