Ingilizce özel derslerimde ögrencinin seviyesine, ihtiyaçlarina ve ögrenme tarzina göre esnek ve kisisellestirilmis bir yaklasim benimsiyorum. Öncelikle ilk derste ögrencimin mevcut seviyesini ve hedeflerini belirliyoruz. Bu sayede dersleri hem verimli hem de motive edici hale getirmek mümkün oluyor. Derslerimde dört temel beceriye (okuma, yazma, konusma ve dinleme) dengeli sekilde odaklaniyorum. Ancak özellikle konusma pratigine agirlik veriyorum çünkü birçok ögrenci günlük Ingilizce iletisimde kendine güven duymakta zorlanabiliyor. Bu nedenle, ögrenci seviyesine uygun diyaloglar, rol yapma aktiviteleri ve günlük konusma pratikleriyle ilerliyoruz. Hem yetiskin hem çocuklarla çalisma deneyimim var ve farkli yas gruplarina uygun iletisim teknikleri kullaniyorum. Sabirli, destekleyici ve motive edici bir ögretmen oldugum söylenir. Hedefim, ögrencinin yalnizca sinavlar için degil, gerçek yasamda da Ingilizceyi rahatlikla kullanabilecegi bir düzeye ulasmasidir. Hem yetiskin hem çocuklarla çalisma deneyimim var ve farkli yas gruplarina uygun iletisim teknikleri kullaniyorum.