Sosyal Bilgiler ögretmeni olarak derslerimde ögrencinin aktif katilimini esas alan, ögrenci merkezli bir yaklasim benimsiyorum. Ögrenmenin kalici olmasi için yalnizca bilgi aktarmakla kalmayip, ögrencinin düsünme, yorum yapma ve olaylar arasinda bag kurma becerilerini gelistirmeye odaklaniyorum. Haritalar, güncel olaylar, kavram haritalari, dijital materyaller ve drama tekniklerini derslerimde etkin sekilde kullaniyorum. Özellikle tarih ve cografya konularinda görsel materyallerden faydalanarak ögrencinin konuyu somutlastirmasini sagliyorum.
Soru-cevap yöntemiyle ögrenciyi derse aktif katmaya çalisiyor, ders boyunca sadece anlatan degil, ayni zamanda dinleyen ve yönlendiren bir rehber rolü üstleniyorum. Farkli ögrenme stillerine hitap eden etkinliklerle ögrencinin dikkatini derste tutmayi önemsiyorum. Örnegin, analoji (benzetme) yöntemleriyle soyut kavramlari daha anlasilir hale getiriyorum.
LGS hazirlik sürecinde sinav formatina uygun test çözüm teknikleri, zaman yönetimi ve analiz yöntemlerini ögrencilere kazandirarak onlari sadece sinava degil, ayni zamanda hayat boyu kullanabilecekleri becerilerle donatiyorum. Ögrencinin bireysel farkliliklarini gözeterek kisiye özel programlar olusturuyor, ögrenme sürecini daha verimli ve keyifli hale getiriyorum. Amacim, ögrencilerin yalnizca ders basarisini artirmak degil; ayni zamanda onlari bilinçli, sorgulayan ve topluma duyarli bireyler olarak yetistirmektir.