Istanbul Üniversitesi Fizik Bölümü mezunuyum. Lisans egitimim süresince hem teorik fizik hem de deneysel uygulamalara yogunlastim. Bu bilimsel altyapiyi, ögretmenlik alanina tasiyarak ögrencilerin analitik düsünme,problem çözme ve merak duygularini gelistirmeyi hedefliyorum. Pandemi döneminde Kenges Yardimlasma Dernegi’nde gönüllü çevrim içi fizik ve fen bilimleri dersleri verdim. Ayni zamanda T3 Vakfi’nda gönüllü olarak görev aldim; burada çocuklara yönelik deney temelli atölyeler hazirlayarak bilimi eglenceli ve erisilebilir hâle getirdim. Sehremini Anadolu lisesinde formaston stajimi tamamlamdim. Özel Ders Alani adli kurumda fizik, fen bilimleri ögretmeni olarak birebir dersler verdim. Bu süreçte farkli seviyelerdeki ögrencilere hem müfredata uygun hem de ögrenciye özel ögrenme planlari olusturarak basarilarini artirmalarina destek oldum. Fizik bilimi sayisal agirlikli ve soyut bir alan oldugu için ögrenciler derse ön yargi ile yaklasiyor. Bir ögretici olarak en temel hedefim ögrencinin önce ön yargisini azaltmaya çalisip kirmak. Çünkü ön yargi ögrencinin ögrenmeye karsi bir direnç göstermesine sebebiyet vermektedir. Bu sekilde de ögrenci fizigi korkutucu zorlukta bir ders olarak görüp basarisizligi kabul ediyor. Bana göre fizik bilimi soyut bir ders olmasina ragmen temelde somutlastirilarak anlatilmali ve ögrencinin problemi kafasinda bir nebzede olsa canlandirabiliyor olmali. Ögrencilerimi alanimla ilgili korkutmadan yapici ve ilimli yaklasarak somutlasarak ögretmeyi hedefliyorum. Çesitli deneysel materyaller, videolar örneklerle bunu desteklemek konuyu anlamayi kolaylastirip sorulari daha rahat çözmeyi sagliyor. Bu sekilde fizik korkutucu zorlukta bir ders olmaktan çikip tam tersi keyifli bir brans haline geliyor. Fizigi sevdirmeyi, ögretmeyi, fiziksel olgular hakkinda sohbetler etmeyi çok seviyorum. Bu yüzden sevgiyle yapilan her isiminde verimli olacagina inaniyorum ve buna göre hayatimi sekilendiriyorum. Gelin fizigi beraber anlayalim ve sevelim.