Anadolu Üniversitesi Fransizca Ögretmenligi son sinif ögrencisiyim.
Özellikle çocuklar ve gençlerle çalismayi seviyorum ancak her yastan ögrenciyle sifirdan B1 seviyesine kadar Fransizca dersleri veriyorum. Her ögrencinin ögrenme stiline ve hizina göre kisiye özel bir program hazirliyor Fransizcayi sikmadan keyifli ve etkili bir sekilde ögretmeyi hedefliyorum.
Peki bunu nasil yapacagiz?
Eski ve ezbere dayali yöntemlerden uzaklasip modern ve iletisim odakli metotlarla ilerleyecegiz. Benim ne anlattigimdan çok sizin dersten ne aldiginiz benim için önemlidir. Bu yüzden derslerin basinda kisa bir seviye belirleme çalismasi yapacagiz. Ardindan ilgi alanlariniz ögrenme sekliniz ve Fransizcayi hangi amaçla ögrenmek istediginiz gibi kriterleri konusarak size özel bir plan olusturacagiz. Seviyemizi belirledikten sonra derslerimiz sizin aktif oldugunuz ve ögrenmeyi ögrendiginiz bir süreç olarak ilerleyecek. Konusma dinleme okuma ve yazma becerilerini dengeli biçimde gelistirecek bol pratik yapacagiz. Günlük hayattan örnekler ve eglenceli etkinliklerle dili gerçekten kullanmanizi saglayacagim. Hata yapmaktan korkmadan özgüvenle Fransizca konusabileceginiz destekleyici bir ortam olusturmak önceligimdir. Süreç boyunca düzenli geri bildirimler vererek gelisiminizi birlikte takip edecegiz. Zorlandiginiz konularda tekrarlar yapacak farkli yollarla sizi destekleyecegim. Amacim sadece ders saatlerinde degil ders disinda da sizi yönlendiren ve motive eden bir rehber olmak. Böylece Fransizcayi daha kalici ve bilinçli sekilde ögrenmenizi saglamaktir. Eger siz de korkmadan Fransizca ögrenmek ve bu süreci keyifle geçirmek istiyorsaniz birlikte çalismaktan memnuniyet duyarim. Derslerimizde sabirli disiplinli ve pozitif bir yaklasim benimseyerek hedeflerinize adim adim ulasmanizi saglayacak planli ve sürdürülebilir bir ögrenme ortami kuracagiz. Her zaman sorulariniza açik olacagim ve sizi cesaretlendirecegim gelisiminizi yakindan izleyip, basarilarinizi birlikte kutlayacagiz. Ögretmek benim için bir isten öte, gerçekten keyif aldigim bir süreçtir. Kisisel amacim ögretmen olmak degil, iyi bir egitmen olmaktir.