Biyoloji lisans mezunuyum ve egitim alaninda ögrencilerin gelisimine katki saglamayi hedefleyen, iletisim becerileri güçlü bir adayim. Ders anlatirken önceligim, ögrencinin konuyu ezberlemesi degil, mantigini kavrayarak ögrenmesidir. Bu nedenle derslerimi ögrencinin seviyesine ve ihtiyaçlarina uygun sekilde planlar, anlasilmasi zor konulari günlük yasamdan örneklerle destekleyerek daha kalici hale getirmeye çalisirim.
Her ögrencinin ögrenme hizinin ve yönteminin farkli olduguna inaniyorum. Bu dogrultuda sabirli, anlayisli ve destekleyici bir yaklasim sergileyerek ögrencinin kendini rahat hissettigi bir ögrenme ortami olusturmayi amaçlarim. Derslerde konu anlatiminin yani sira soru çözümü, tekrar çalismalari ve eksik kazanimlarin belirlenmesine de önem veririm. Ögrencinin gelisimini düzenli olarak takip ederek ihtiyaç duydugu alanlarda ek destek saglarim.
Teknolojiyi ve güncel egitim araçlarini etkin sekilde kullanabilirim. Planli ve disiplinli çalisma aliskanligina sahibim. Ayni zamanda ögrencilerin motivasyonlarini artirmaya ve özgüven kazanmalarina yardimci olmaya önem veririm. Güçlü iletisim becerilerim sayesinde ögrenciler, veliler ve kurum ile saglikli bir iletisim kurabilecegime inaniyorum. Sorumluluk sahibi, ögrenmeye açik ve çözüm odakli bir kisi olarak egitim sürecine deger katmayi hedefliyorum.