Ben ODTÜ Matematik Bölümü'nde 4. sinif ögrencisiyim. Ankara'da yasiyorum ancak derslerimi çevrimiçi olarak veriyorum. Bu sayede Türkiye'nin neresinde olursaniz olun tüm illerden ögrencilerimle çalisabiliyorum.
Matematikle iliskim ODTÜ'deki egitimimle çok daha derin bir anlayisa dönüstü. Dört yil boyunca analizden cebire, diferansiyel denklemlerden olasiliga kadar genis bir yelpazede matematik gördüm. Bu süreçte ögrendigim en önemli sey su: Matematik ezberlenmez, anlasilir. Benim yaklasimim tam olarak bu noktada basliyor. Derslerimde önce konunun mantigini, temel fikrini ve neden o sekilde çalistigini anlatiyorum. Mantik oturunca kurallar zaten yerine oturuyor. Matematigi sevdirmek de benim için çok önemli.
Tabii ki sadece konu anlatimi yetmez. Matematikte gerçek ögrenme soru çözerken baslar. Temel oturduktan sonra giderek zorlasan sorularla hem özgüveni hem de problem çözme becerisini gelistiriyorum. Çözümleri birlikte analiz ediyor, farkli yollardan nasil çözülebilecegini tartisiyoruz. Böylece ögrenci sadece o soruyu degil, o tipteki tüm sorulari çözmeyi ögreniyor. Bu kalici ögrenmedir.
Daha önce resmi bir ögretmenlik deneyimim yok ama ODTÜ'de arkadaslarima sürekli anlatim yaptim, soru çözdüm ve farkli bakis açilari sundum. Ögrenmeye ve kendimi gelistirmeye açigim. Hafta içi tam zamanli müsaitim, bu da istikrarli ve düzenli ders verebilecegim anlamina gelir. istege göre sadece soru çözümü dersleri de yapilabilir.
Son olarak, her yastan ve her seviyeden ögrenciye açik oldugumu belirtmek isterim. Ister temeli zayif olan ve sifirdan baslamak isteyen bir ortaokul ögrencisi olun, ister üniversite sinavina hazirlanan ve son bir hamle yapmak isteyen bir lise son sinif ögrencisi olun, ister matematikle arasini düzeltmek isteyen bir yetiskin olun; herkese uygun bir planla geliyorum.
Eger siz de matematigi ezberlemek yerine anlamak, formüllerin ardindaki mantigi kesfetmek ve kalici ögrenmeyi deneyimlemek istiyorsaniz, birlikte çalismak için sabirsizlaniyorum.