Ilk olarak ögrenciyi tanima, ögrenme seklini test etme gibi görevlerimiz oluyor. Bunu ilk 2-3 derste anlamis oluyoruz. Bunlarla beraber ögrencinin hazirbulunuslugu da test edilmis oluyor.
Devaminda ögrencinin dersten bikmayacak sekilde ögrenmesini ve ilerlemesini temel aliyoruz. Ne tür teknikler kullanacagimiz açikçasi çocuktan çocuga degisiyor. Ilkokulda islenen tüm derslere, ödevlere yardimci olmak için buradayim.
Bolu Abant Izzet Baysal Üniversitesi sinif ögretmenligi son sinifim, ortalamam ise 3.76/4.0 .
Daha önceden de bahsettigim üzere son 2 yildir aktif bir sekilde ders veriyorum, 3. seneme geçtim özel derslerde. Kendimi bildim bileli ögretmeyi, karsi tarafin anladigini gördügümdeki mutlulugu, ögrencinin konuyu çözdügünde o gözünün piriltisini hiçbir seye degismem. Ögrenmesi için elimden geleni yaparim.
Ilgili biriyimdir, hele ki konu kendi ögrencilerim olunca. Elimden geleni ardina koymadan onlar için orada olmaya çalisirim. Bir yandan da dans egitmeniyim ( 7 yildir), bu nedenle çok farkli tarzdan ögrenme sekli gördüm, farkli stiller ögrendim. Bunlarla beraber hala kendimi gelistiriyorum, ögrenmenin sonunun oldugunu düsünmüyorum.