Çocuklar için dil ögrenme sürecinin ezbere dayali degil, dogal ve keyifli bir kesif yolculugu olmasi gerektigine inaniyorum. Bu dogrultuda, derslerimi “geleneksel ders” formatindan çikararak oyun, etkilesim, merak uyandiran aktiviteler ve günlük yasamdan örneklerle yapilandiriyorum. Ögrencilerim dersi bir zorunluluk gibi degil, dört gözle bekledikleri eglenceli ve verimli bir zaman dilimi olarak deneyimler.
2–15 yas arasi çocuklarla çalisiyor; farkli yas gruplarinin ihtiyaçlarina göre içerik, hiz ve yöntemlerimi uyarliyorum. Erken yasta Ingilizce farkindaligi, okul destek programlari, sinav hazirligi (LGS Ingilizce dahil) ve konusma agirlikli çalismalar sunuyorum. Ayrica özel gereksinimleri olan ögrencilerle de deneyim sahibiyim; disleksi ve ADHD tanisi bulunan çocuklarla bire bir dersler yürüttüm. Bu süreçlerde ögrenme stillerine uygun materyaller seçerek, dikkat süresini destekleyen, motivasyonu yüksek tutan ve basari hissini düzenli pekistiren teknikler uyguluyorum.
Derslerimde temel hedef yalnizca Ingilizce ögretmek degil; çocuklarin özgüvenini güçlendirmek, kendilerini ifade etme becerilerini artirmak ve ögrenmeye karsi olumlu bir tutum gelistirmektir. Her ögrencinin farkli bir dünyasi oldugunun bilinciyle, onlarin bireysel potansiyelini açiga çikarmaya yönelik sicak, destekleyici ve yapilandirilmis bir yaklasim benimsiyorum.