Derslerimi tamamen ögrencinin seviyesine ve ihtiyacina göre sekillendiriyorum. Gelisigüzel ilerlemek yerine, hedef odakli, adim adim bir sistem izliyoruz.
?? Ilk Asama: Seviye Belirleme ve Hedef Planlama
Ilk derste ögrencinin konu eksiklerini, güçlü/zayif yanlarini birlikte tespit ediyoruz. LGS, TYT veya AYT gibi sinavlara hazirlanan ögrencilerle özel bir yol haritasi çikariyorum. Bu kisim tamamen ögrencinin temposuna uygun sekilde tasarlaniyor.
?? Konu Anlatimi – Temeli Saglamlastirma
Karmasik gibi görünen konulari sadelestirerek, örneklerle pekistirerek anlatiyorum. “Ezber degil, anlayarak ögrenme” önceligim. Ögrencinin aktif oldugu, bol soru çözdügü bir ders ortami kuruyorum.
?? Soru Çözüm Stratejileri – Sinav Pratikleri
Kunduz’da aktif olarak çalistigim için, sinavlardaki güncel soru tarzlarina ve püf noktalara hâkimim. Ögrencime sadece konuyu degil, sinavda nasil yaklasmasi gerektigini de ögretiyorum: Zaman yönetimi, dikkat tuzaklari, soru tipi analizleri gibi…
?? Takip – Geri Bildirim – Destek
Her dersin sonunda mini ödevler veya tekrar testleri veriyorum. Bir sonraki derste bunlarin üzerinden geçiyoruz. Ögrencilerime gerektiginde ders disinda da yazili destek sunuyorum.
Daha önce gönüllü ögretmenlik deneyimim oldu ve su an iki mühendislik alaninda egitim aliyorum. Bu hem konu hâkimiyetimi hem de anlatim becerimi destekliyor.
Hedefimiz sadece net yükseltmek degil, ögrencinin kendine güvenini de artirmak.