Derslerimde ögrencinin seviyesine ve ihtiyaçlarina göre bireysel bir plan olustururum. Oyunlastirma, görsel materyaller ve konusma odakli etkinliklerle ögrencinin aktif katilimini hedeflerim. Ingilizce ögrenmeyi keyifli ve etkili hale getirmek için yaratici ve iletisim odakli yöntemler kullanirim. Ayrica ögrencilerimin özgüvenini artirmaya ve dili günlük hayatta kullanmalarini saglamaya önem veririm. Hem çocuklarla hem yetiskinlerle çalisma deneyimim var. Ders sürecinde dört temel beceriyi (dinleme, konusma, okuma ve yazma) dengeli sekilde gelistirmeye özen gösteririm. Ancak ögrencinin önceligi dogrultusunda beceri agirligini da ayarlayabilirim. Örnegin yalnizca konusma pratigi isteyen bir ögrenciye bol bol diyalog ve rol yapma çalismalari sunarim. Sinav hazirligi için çalisan biriyle ise kelime bilgisi, gramer yapilari ve deneme sinavlari üzerine yogunlasirim. Egitimde sürdürülebilir motivasyonun önemine inanirim. Bu nedenle derslerimde pozitif bir atmosfer olusturmaya özen gösteririm. Ögrencilerimle aramda güvene dayali bir iletisim kurarim; böylece ögrenme süreci daha verimli ve keyifli hâle gelir. Ders materyallerimi ögrencinin ilgi alanlarina göre zenginlestiririm: müzik, dizi/film içerikleri, interaktif oyunlar ve güncel konular üzerinden gerçek hayata dair baglar kurarim. Böylece dil ögrenimi daha kalici olur. Ögrencilerime sadece bilgi degil, ögrenme sevgisi kazandirmak istiyorum.