Öncelikle ben ögrencilerime deneme sinavi yapiyorum. Onlarin seviyesini anlamam önemli. Çünkü derslerimi buna uygun olarak yapiyorum. Derslerimi oldukça akici ve aktif kiliyorum. Konu anlatimini detayli bir sekilde yapiyorum. Sonrasinda konunun anlasilmasi için pratik yapmamiz gerekiyor. Soru çözümleri yapiyorum. Benim için olabildigince çok soru çözmek önemlidir. Bu sayede daha iyi anlasilir ve pratige dökülür. Derslerimi disiplinli bir sekilde ilerletirim. Herhangi bir dersten kopma aninda dinlenmek adina beyin jimnastigi yaptiriyorum. Yani ögrencilerime zeka oyunlari sunuyorum. Böylece kendilerini daha yeterli hale getirebiliyorlar ve beynimizin daha saglikli gelismesine neden oluyor. Düsünme, problem, muhakeme yeteneklerini ortaya çikarmis oluyoruz. En önemlisi de özgüvenleri artiyor. Kendine güvenen bireyler haline geliyorlar. Tüm bunlar bittiginde sinav yapiyorum. Bu sekilde kendilerini daha iyi görüyorlar ne yapip ne yapamadiklari konusunda. Her bir sinavi detayli olarak irdeleyerek ilerliyorum. Hata yaptiklari sorulari birlikte çözüyoruz. Ögrencilerimin anlayacagi sekilde dikkatli olarak odagimizi bozmadan anlatiyorum. Bu yeterli gelmezse yanlis yapilan konuya dönüp birtakim hatirlatmalar yapiyorum. Sonrasinda o konuya ait baska bir soru soruyorum. Eksik konu birakmak söz konusu olamaz. Ilk bastaki halleriyle birlikte en son benimle çalistiklari halleri arasinda gözle görülebilecek derecede fark görecekler ve bundan çok memnun kalacaklar. Ben ögrencilerimle ayni zamanda bir arkadas gibi yakinlik kurmayi da severim. Onlarin mutlulugu benim için çok önemlidir. Elimden geldigince onlari dinlerim ve yardimci olurum. Bunlari yaparken nerede durmam gerektigini de bilirim. Tüm bu çalismalar sayesinde ileride girecekleri ÖSYM’nin sinavlarinda oldukça basarili olacaklar.Benimle birlikte gerek sosyal gerekse analitik zekalari çokça gelisecek. Kendime güvenen iddiali bir ögretmen olarak yetistirdim kendimi. Sirada baska hayatlara dokunarak farkindaligi artirmak için burada görüyorum kendimi.