Bilgisayar mühendisligi mezunuyum. Üniversitede bilgisayar laboratuvarlarinda asistanlik yaptim. Son 4 yildir TEGV’de çocuklar ve gençlerle kodlama üzerine dersler vererek edindigim deneyimle, ögrencilerin ögrenme sürecine seviyelerine göre eslik ediyorum.
Programlamaya yeni baslayan ögrencilerle algoritma mantigini, problem çözme yaklasimini ve kodlama aliskanligini adim adim ilerleyerek ele aliyorum. Üniversite seviyesinde ise derslere, ödevlere ve projelere destek olacak sekilde birlikte çalisiyoruz. Bu süreçte hedef, sadece kod yazmak degil; konuyu gerçekten anlayarak ilerlemek.
Derslerde ihtiyaca göre Scratch, Python, C ve C++ kullaniliyor. Konular kisa anlatimlarla baslayip örnekler ve uygulamalarla pekistiriliyor; ögrenci sürecin aktif bir parçasi oluyor.
Ilgisi olan ögrenciler için yapay zekâya giris niteliginde çalismalar da yapilabiliyor. Python üzerinden temel yapay zekâ ve makine ögrenmesi kavramlarina deginilirken, yapay zekâ araçlarinin bilinçli kullanimi üzerinde duruluyor.
Dersler bire bir, online ya da yüz yüze ilerliyor. Amaç; ögrencinin programlamaya karsi güven kazanmasi ile saglam bir temel olusturmasi ve kendini bir adim öteye tasimasi.