Derslerimde önceligim ögrencinin seviyesini ve hedefini dogru belirlemektir. Buna göre ders planimi sekillendiririm. Ögretim sürecinde ögrenci merkezli ve iletisime dayali bir yaklasim izlerim. Konulari sade ve anlasilir bir sekilde aktarir, ardindan pratiklerle pekistiririm.
Kullandigim yöntemler arasinda görsel materyaller, günlük hayattan örnekler, konusma-dinleme çalismalari ve kisa yazma alistirmalari yer alir. Özellikle yabanci dil ögretiminde bilgiyi sadece teorik olarak vermek yerine, ögrencinin dili günlük yasamda kullanabilmesini hedeflerim.
Derslerim dinamik, etkilesimli ve motive edici bir sekilde ilerler. Tekdüzelikten uzak, eglenceli ama disiplinli bir ortam sunarim. Daha önce bireysel ve grup derslerinde kazandigim deneyim sayesinde farkli yas gruplarina kolaylikla uyum saglayabiliyorum. Amacim, ögrencilerimin sadece ögrenmesi degil, ögrendiklerini özgüvenle kullanabilmesidir.