Fizik derslerimde ögrencilerin yalnizca bilgi edinmelerini degil, bu bilgiyi anlamli bir sekilde kullanmalarini hedefliyorum. Bu yüzden ezbere dayali degil; sorgulamaya, denemeye ve anlamaya dayali bir ögretim yaklasimi benimsiyorum.
Derslerde konuya giris yaparken önce günlük hayattan örneklerle ögrencinin ilgisini çekmeye çalisirim. Ardindan temel kavramlari açiklayip, bu kavramlarin altinda yatan mantigi birlikte sorgulariz. Ögrencilerle sik sik "Neden böyle?", "Baska ne olabilirdi?" gibi sorular üzerinden tartisir, düsünmelerini tesvik ederim.
Farkli ögrenme stillerine uygun çesitli yöntemler kullanirim: görsel materyaller, interaktif simülasyonlar, grup çalismalari ve deneyler derslerimin önemli bir parçasidir. Ögrencilerin aktif katilimi ve kendi ögrenme süreçlerini sahiplenmeleri benim için çok degerlidir.
Ayrica derslerimde her ögrencinin farkli hizda ve sekilde ögrenebilecegini dikkate alirim. Gerektiginde farklilastirilmis etkinliklerle veya bireysel yönlendirmelerle destek sunarim.
Fizik ögretiminde hedefim, ögrencilerin yalnizca formülleri ögrenmesi degil; çevresine daha bilinçli, merakli ve analitik bir gözle bakabilmesidir. Ögrencilerimle birlikte ögrenen, düsünen ve sorgulayan bir sinif ortami olusturmak en büyük önceligimdir.