Derslerimi Nasil Isliyorum?
Derslerimde ögrencinin ihtiyaçlarini merkeze alarak kisisellestirilmis bir yaklasim benimsiyorum. Ilk derste seviyeyi ve hedefleri belirleyip, buna göre esnek ama yapilandirilmis bir plan olusturuyorum. Ögrencinin akademik mi yoksa konusma odakli mi ilerlemek istedigine göre içerigi sekillendiriyorum.
Kullandigim yöntemler arasinda:
Duygu Odakli Ögrenme (Emotion-based Approach): Ögrencinin konusma ve anlama becerilerini dogal ve gerçek hayata uygun duygu temelli diyaloglarla gelistirmesini sagliyorum.
Görev Tabanli Ögrenme (Task-Based Learning): Ögrencinin aktif katilimini saglayan, hedef odakli küçük projeler ya da görevler üzerinden ilerliyorum.
Teknoloji Destekli Egitim: Egitim teknolojileri alanindaki bilgim sayesinde, yapay zeka destekli araçlar, interaktif uygulamalar ve dijital materyallerle dersleri daha verimli hale getiriyorum.
Derslerim genellikle konusma pratigiyle basliyor; ardindan kelime bilgisi, dinleme ve okuma gibi becerileri destekleyecek aktivitelerle ilerliyoruz. Ögrencinin geri bildirimine göre içerigi düzenli olarak güncelliyorum. Her dersin sonunda kisa bir özet yaparak kazanimlari pekistiriyor, bir sonraki derse hazirlik önerilerinde bulunuyorum.
Ders boyunca empatik, destekleyici ama ayni zamanda motive edici bir yaklasim sergiliyorum. Psikolojik danismanlik geçmisim sayesinde ögrencilerin ögrenme sürecindeki duygusal ve bilissel ihtiyaçlarina da duyarliyim.