Türkçe ögretimini yabanci dil olarak ele alirken, ögrencilerin ihtiyaçlarini merkeze alan ve onlarin bireysel ögrenme hizlarina uygun yöntemler kullanmayi önemsiyorum. Derslerimde iletisimsel yaklasimi esas aliyor, dilin yalnizca kurallar bütünü degil; ayni zamanda kültür, duygu ve iletisim araci oldugunu vurguluyorum. Ögrencilerin günlük yasamda karsilasabilecekleri durumlari simülasyonlarla, diyaloglarla ve rol yapma çalismalariyla pratige dökmelerini sagliyorum.
Dil ögreniminde motivasyonun en önemli etkenlerden biri olduguna inaniyorum. Bu yüzden derslerimde sadece dil bilgisi degil, ayni zamanda konusma, dinleme, okuma ve yazma becerilerini dengeli sekilde gelistirmeyi hedefliyorum. Ögrencilerime hata yapmaktan çekinmemeleri gerektigini, ögrenmenin en dogal yollarindan birinin deneme ve tekrar oldugunu sürekli hatirlatiyorum.
Teknolojiyi derslerimde aktif olarak kullaniyor, görseller, videolar, çevrim içi materyaller ve interaktif etkinliklerle ögrenme sürecini daha keyifli ve kalici hale getiriyorum. Ayrica her ögrencinin ilgi alanlarina göre içerikler olusturarak dersleri kisisellestirmeye özen gösteriyorum.
Yabanci dil olarak Türkçe ögretimi alanindaki akademik altyapimi, pedagojik formasyonumu ve pratik deneyimlerimi bir araya getirerek ögrencilerime hem profesyonel hem de samimi bir ögrenme ortami sunuyorum. Amacim, Türkçeyi ögrenirken ögrencilerimin kendilerini özgüvenle ifade edebilmesi, dili gerçek hayatta kullanabilmesi ve ayni zamanda Türk kültürünü taniyip deneyimleyebilmesidir.
Eğitim: dereceler, kurslar ve sertifikalar
Yüksek lisans Ahmet Yesevi Üniversitesi İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi Yabancı Dil Olarak Türkçe Öğretimi
Lisans Ankara Üniversitesi Dil ve Tarih Coğrafya Fakültesi Halk Edebiyatı(eğitimim devam ediyor)
İstanbul Üniversitesi Çocuk Gelişimi 3.sınıf(eğitimim devam ediyor)