Gebze Teknik Üniversitesi \textbf{Matematik} Bölümü'nden mezun oldum ve su anda Gebze Teknik Üniversitesi \textbf{Bilgisayar Mühendisligi Anabilim Dali Yapay Zeka} Bölümü'nde yüksek lisans egitimime devam ediyorum. Egitim sürecimde kazandigim matematiksel altyapiyi, yapay zeka ve veri bilimi alanlarinda gelistirerek, bu disiplinlerin kesisim noktasinda derinlesmeyi hedefliyorum. Ancak, bu yolculugumun en büyük motivasyonu, ögrencilere ögretme ve onlari bu alanda yönlendirme tutkum olmustur.
Yüksek lisans sürecimde teorik ve uygulamali becerilerimi gelistiren çesitli projelerde yer aldim. Özellikle, \textbf{Saçilma Teorisi} üzerine yaptigim \textbf{TÜBITAK 2209-A} projesi, matematiksel fizigi derinlemesine incelememi sagladi. Bu deneyim, sadece arastirma yeteneklerimi gelistirmekle kalmadi, ayni zamanda ögrencilere akademik düsünme biçimlerini kazandirma noktasinda önemli bir ögretici deneyim oldu. Ayrica, \textbf{Sabanci Üniversitesi'nde Directed Reading Program} (DRP) araciligiyla Kato'nun Semigroup Teorisi üzerine yürüttügüm arastirmalar, ileri matematiksel kavramlari ögrencilerime nasil daha iyi anlatabilecegimi ögrenmemi sagladi.
Ayrica, Python ve makine ögrenimi kütüphaneleriyle yogun bir sekilde çalistigim bir veri bilimi staji, ögrencilere veri analizi ve makine ögrenimini ögretmek için gerekli pratik bilgi ve becerileri kazanmama yardimci oldu. Bu deneyim, teorik bilgilerin gerçek dünya problemlerine nasil dönüstürülebilecegini göstererek, ögrencilerime bu becerileri nasil aktarabilecegim konusunda fikir verdi.
Gelecekteki kariyer hedefim, matematik ve yapay zekanin kesisiminde ögretim yapmak, ileri düzey matematiksel kavramlari ve yapay zeka uygulamalarini ögrencilerime etkili bir sekilde ögretmektir. Bu alanda ögretmenlik yaparak, ögrencilerin matematiksel düsünme becerilerini gelistirmeyi ve onlari veri bilimi, makine ögrenimi gibi alanlarda yenilikçi çözümler üretmeye tesvik etmeyi amaçliyorum. Ögretmenlik kariyerimde, ögrencilere sadece bilgi aktarmakla kalmayip, onlari bilimsel düsünmeye, arastirma yapmaya ve elestirel düsünceler gelistirmeye yönlendirmek istiyorum.
Akademik dünyada ögretim yöntemlerimi sürekli olarak gelistirmek, yeni pedagojik yaklasimlar kesfetmek ve ögrencilere en güncel bilgiyi ögretmek için sürekli ögrenmeye devam etmek hedefimdir. Nihayetinde, ögrencilere ilham vermek ve onlari bu alanda basarili kilmak, benim için en büyük ödül olacaktir.