Kendimi, ders verme tarzimi ve hedef kitlemi söyle tanimlayabilirim:
Ben, ögrenci odakli ve iletisim temelli bir ögretim anlayisina sahip bir Türkçe ögretmeniyim. Dilin yalnizca gramer kurallarindan ibaret olmadigini, ayni zamanda bir kültür ve iletisim araci oldugunu düsünüyorum. Bu nedenle derslerimde, dört temel dil becerisi olan dinleme, konusma, okuma ve yazmayi dengeli sekilde gelistirici etkinliklere yer veriyorum.
Derslerim, her yas grubundan ve her seviyeden ögrencilere yöneliktir. Hem Türkçeyi yeni ögrenen baslangiç seviyesindeki ögrencilere hem de daha ileri seviyedeki kisilere hitap ediyorum. Ayrica, akademik Türkçe, is Türkçesi veya günlük konusma dili gibi farkli ihtiyaçlara göre derslerimi sekillendirebiliyorum.
Derslerimde görsel ve isitsel materyalleri, oyunlari, diyaloglari ve gerçek yasamdan alinmis örnekleri kullanarak dili daha kalici ve eglenceli hale getiriyorum. Ögrencinin ilgi alanlarini ve ögrenme hizini dikkate alarak kisisellestirilmis bir ögretim süreci yürütüyorum.
Amacim sadece dil ögretmek degil, ayni zamanda Türk kültürünü de tanitarak dili daha anlamli ve baglamli hale getirmek.