Derslerimi yalnizca online olarak veriyorum; çünkü ögrencilerin kendi ortamlarinda, zaman kaybetmeden, ulasim ve yorgunluk gibi engellerle karsilasmadan ögrenmeye odaklanabilmeleri gerektigine inaniyorum. Ayni zamanda iPad ve MacBook gibi güçlü dijital araçlar kullanarak dersleri yalnizca bir ekrana bakmakla sinirli kalmayacak sekilde yapilandiriyorum. Canli yazim, etkilesimli çözümler ve özel olarak hazirlanmis dijital materyallerle ders sürecini zenginlestiriyor; ögrencilerin aktif katilimini ön planda tutuyorum. Teknoloji, dogru kullanildiginda ögrenciler için konforlu, verimli ve sürdürülebilir bir ögrenme deneyimi sunuyor.
Ben kendimi hiçbir zaman yalnizca bir sinav hazirlik egitmeni olarak tanimlamadim. Gerçek bir ögretmen olarak amacim, ögrencinin yalnizca dogru cevabi bulmasi degil, o cevaba nasil ulastigini anlamasidir. Matematiksel düsünme, bir ögrencinin akademik basarisinin çok ötesinde, yasam boyu kullanacagi analitik becerilerin temelidir. Bu nedenle ögrencilerimin matematigi bir sonraki adima geçmek için bir araç olarak görmelerini degil, severek ve anlayarak ögrenmelerini hedefliyor ve bu süreçte onlara rehberlik ediyorum. Her ögrencinin farkli bir ögrenme biçimi oldugunu kabul ediyor, derslerimi bu farklara göre esnetiyor ve kisisellestiriyorum. Ögrenmeyi, hedefe odakli kisa vadeli bir yaris degil, uzun vadeli bir kazanim olarak görüyorum.