Firat Üniversitesi Ingilizce Ögretmenligi bölümünden mezun oldum. Ingilizceye olan ilgim çocuk yaslarda basladi ve zamanla bu ilgi, ögretme arzusuna dönüstü. Ögrencilik yillarim boyunca farkli dil kurslarinda ve egitim kurumlarinda görev alarak çesitli yas gruplarindan ögrencilerle çalisma firsati buldum. Bu süreçte hem yüz yüze hem de çevrim içi dersler vererek farkli ögrenme ortamlarina adapte olma becerisi gelistirdim. Kazandigim deneyimler sayesinde ögrenci ihtiyaçlarini daha iyi analiz edebiliyor ve derslerimi buna göre sekillendiriyorum.
Derslerimde dört temel dil becerisini (okuma, yazma, dinleme, konusma) dengeli biçimde gelistirmeyi hedefliyorum. Iletisimsel dil ögretimi yaklasimini esas alarak, ögrencilerin dili gerçek hayatta aktif bir sekilde kullanmalarini saglamaya çalisiyorum. Gramer konularini ezber yoluyla degil, anlamli baglamlar içinde, uygulamaya dönük etkinliklerle ögretiyorum. Ayrica görsel-isitsel materyaller, dijital araçlar, sarkilar, videolar, oyunlar ve etkilesimli görevlerle ögrenme sürecini daha eglenceli ve kalici hâle getiriyorum.
Ögrencilerin derse katilimini artirmak ve motivasyonlarini yüksek tutmak için bireysel farkliliklari dikkate alarak esnek ve ögrenci merkezli bir ögretim planliyorum. Hata yapmaktan korkmayan, özgürce konusabilen bir ögrenme ortami olusturmayi çok önemsiyorum. Ögrencilerle açik ve pozitif bir iletisim kurarak onlarin özgüvenle gelismesini destekliyorum. Sürekli geri bildirimlerle ilerlemelerini takip ediyor, eksik kalan yönleri birlikte çalisarak güçlendiriyorum. Amacim, ögrencilerin yalnizca dili ögrenmeleri degil, ayni zamanda Ingilizceye karsi olumlu bir tutum gelistirmeleridir