Derslerimde ögrencilerimi öncelikle bireysel ögrenme tarzlarina göre tanirim ve buna uygun bir ögretim plani hazirlarim. Her ögrencinin güçlü ve gelisime açik yönlerini belirleyerek derslerimi bu dogrultuda sekillendiririm. Bilgiyi aktarma sürecinde hafiza teknikleri, görsel materyaller, interaktif uygulamalar ve pratik örnekler kullanirim; böylece ögrenciler konulari hem daha hizli hem de akilda kalici sekilde ögrenirler.
Özellikle TYT-AYT hazirliginda, konu planlamasi ve sinav takibi önemli bir yer tutar. Ögrencilerimle birlikte haftalik ve aylik planlar olusturarak eksik konulari belirler, tekrar ve uygulama firsatlari sunarim. Dersler sirasinda motivasyonu yüksek tutmak için hem eglenceli hem de dinamik aktiviteler uygularim; ögrencilerin ilgisini canli tutar, ögrenme sürecini keyifli hâle getiririm.
Bireysel ihtiyaçlara uygun yöntemler kullanarak, her ögrencinin gelisimini sürekli takip ederim. Sorularini anlamasi ve kendini ifade etmesi için firsatlar saglarim. Böylece ögrenciler dersleri sadece bilgi edinmek için degil, ayni zamanda ögrenmeyi kesfetmek için bir süreç olarak deneyimlerler.
Ögrencilerimin derslerime güvenmesini saglamak, onlari motive etmek ve bilgiyi kalici hâle getirmek benim için önceliklidir. Derslerim, hem verimli hem eglenceli hem de ögretici bir deneyim sunar. Her ögrenciye özel yaklasimim sayesinde, ögrenme süreci kisiye uygun, etkili ve akilda kalici olur.