Meslekte 22. yilimi bitirdigim için artik ögrencilerin hangi ögrenme türüne sahip olduklarini kolaylikla tespit ederim. Kimi isitsel kimi görseldir. Bu tespit ögrenciyi yönlendirmede bir anahtar niteligindedir. Anlatabilmek ile anlatmayibilmek arasindaki farka çok dikkat ederim. En zor diye düsünülen konulari bile en basit düzeye indirgeyerek günlük yasamdan ve ögrencinin dünyasindan örnek vererek islerim ki bu hem ögrencinin dikkat süresini uzatir hem de anlamayi kolaylastirir. Islenen konulari interaktif oyunlarla da destekleyerek çocugun sikilmadan ögrenmesini kolay ve eglenceli hale getiririm. Ayrica sinif seviyesine göre tekerlemeler, yazarlik çalismalari, okuma aliskanligini gelistirecegi kitaplari tavsiye etme ve bunlarin takibini yapma konusunda farkli disiplinleri de uygularim. Sinava yönelik ögrenciler içinse seviyelerine uygun olarak kolaydan zora basitten karmasiga ilkesine göre hareket ederek soru bankasi seçimi yaparim. Bu yöntem çocugun güvenini dolayisiyla basarisini artirir. Eksik konularin tespiti, düzenli ders çalisma yöntemleri ve soru çözme becerilerinin gelistirilmesinin yanisira okudugunu anlama, yorumlama, analiz etme becerilerinin gelistirilmesinde rehberlik ederim. Egitimi yasamin kendisi gördügüm için ‘Kendine Liderlik Et ‘ ve ‘Etkili Iletisim Için Retorik ‘ alanlarinda da alaninda Türkiye’nin en iyi isimlerinin ögrencisi olmaya ve kendimi gelistirmeye devam ediyorum.
Eğitim: dereceler, kurslar ve sertifikalar