Online dersler:
Psikoloji
Merhaba ben Berfin. Psikoloji mezunuyum, ortaokul ve lise öğrencilerine motivasyonel ve akademik rehberlik sunuyorum.
Kimin için:
Ortaokul, Lise, Yetişkinler
Psikoloji eğitimim sayesinde öğrenme motivasyonu, dikkat, zaman yönetimi ve öz düzenleme gibi konularda bilimsel bir bakış açısı geliştirdim.
Klinik alanda yaptığım staj süresince gözlem, empati ve etkili iletişim becerilerimi güçlendirdim.
Uzun süre bireysel dersler ve akademik koçluk desteği vererek, öğrencilerin farklı öğrenme stillerine uygun yöntemler geliştirmeyi öğrendim.
Ayrıca İstanbul Teknik Üniversitesi'nden aldığım İK Uzmanlığı Sertifika Programı sayesinde performans, hedef belirleme, eğitim planlama ve geri bildirim süreçlerinde yapılandırılmış bir yaklaşım geliştirdim. Derslerime başlamadan önce öğrencinin mevcut durumunu anlamak için özel olarak hazırladığım bir “Ders Çalışma Alışkanlığı Ölçeklendirme Testi” ve öğrenciyi tanımak adına kısa sorulardan oluşan yaş gruplarına göre bir ''kişilik testi'' uyguluyorum.
Bu testler, öğrencinin çalışma ortamı, motivasyonu, zaman yönetimi, dikkat süresi ve öğrenme stratejilerini değerlendirmeme yardımcı oluyor.
Sonuçlara göre her öğrenciye özgü bir çalışma planı, motivasyon takvimi ve hedeflendirme stratejisi oluşturuyorum.
Haftalık görüşmelerde hem planın uygulanmasını takip ediyor hem de öğrencinin ihtiyaçlarına göre revizyon yapıyorum.
Tüm süreç boyunca destekleyici ama yönlendirici bir tutumla ilerliyorum; öğrencinin kendi potansiyelini fark etmesi ve içsel disiplini kazanması temel hedefimdir.
İletişime geç
Müsaitlik
|
Pazartesi |
Salı |
Çarşamba |
Perşembe |
Cuma |
Cumartesi |
Pazar |
| 07:00 |
|
|
|
|
|
|
|
| 08:00 |
|
|
|
|
|
|
|
| 09:00 |
|
|
|
|
|
|
|
| 10:00 |
|
|
|
|
|
|
|
| 11:00 |
|
|
|
|
|
|
|
| 12:00 |
|
|
|
|
|
|
|
| 13:00 |
|
|
|
|
|
|
|
| 14:00 |
|
|
|
|
|
|
|
| 15:00 |
|
|
|
|
|
|
|
| 16:00 |
|
|
|
|
|
|
|
| 17:00 |
|
|
|
|
|
|
|
| 18:00 |
|
|
|
|
|
|
|
| 19:00 |
|
|
|
|
|
|
|
| 20:00 |
|
|
|
|
|
|
|
| 21:00 |
|
|
|
|
|
|
|
| 22:00 |
|
|
|
|
|
|
|
| 23:00 |
|
|
|
|
|
|
|