Derslerimde ögrenciyi sadece “çalismaya yönlendirmeyi” degil, nasil ve neden çalistigini anlamasini hedefliyorum. Her ögrenciyle ilk derste kisa bir kisilik ve çalisma aliskanligi testi uyguluyorum. Bu testler sayesinde ögrencinin dikkat süresi, motivasyon kaynaklari ve ögrenme biçimini tanimlayarak, tamamen kisiye özel bir çalisma programi hazirliyorum.
Derslerde yalnizca planlama degil; zaman yönetimi, stres kontrolü, erteleme davranisiyla bas etme ve özgüven gelistirme gibi psikolojik yönleri de ele aliyorum. Gerektiginde küçük farkindalik egzersizleri, odaklanma teknikleri ve haftalik hedef takibi kullaniyorum.
Psikoloji egitimim sayesinde ögrencinin güçlü yönlerini ortaya çikarip, zorluk yasadigi alanlarda destekleyici bir rehber olmayi amaçliyorum. Süreç boyunca ögrenciyle sürekli iletisimde kalir, ilerlemeyi ölçmek için mini degerlendirmeler ve motivasyon görüsmeleri yaparim.