Dersler Nasil Isleniyor?
Derslerimi ögrencinin seviyesine ve ihtiyaçlarina göre kisisellestirerek planliyorum. Ilk olarak ögrencinin hangi konularda zorlandigini, neye ihtiyaci oldugunu anlamaya çalisiyorum. Ardindan birlikte hedef belirliyor ve bu hedefe ulasmak için bir ders programi olusturuyoruz.
Derslerde konuyu sade ve anlasilir bir sekilde anlattiktan sonra, birlikte örnekler çözüyoruz. Ögrencinin aktif katilimini tesvik ediyorum çünkü matematik en iyi, birlikte düsünerek ve uygulayarak ögreniliyor. Konuyu pekistirmek için ögrencinin seviyesine uygun ek sorular, görseller ve gerektiginde interaktif materyaller kullaniyorum.
Her dersin sonunda, o gün ne ögrendigimizi birlikte özetliyoruz ve bir sonraki derse kadar ögrencinin neler çalisabilecegini konusuyoruz. Ister okul derslerine destek, ister sinav hazirligi olsun, motivasyonu yüksek ve verimli bir süreç yürütmeye özen gösteriyorum. Matematikte ilerleme kaydettikçe, ögrencinin özgüveni artiyor ve zorluklar daha kolay asilabiliyor.
Deneyimim, farkli yas gruplarindan ögrencilerle çalisarak onlarin bireysel ögrenme stillerine nasil uyum saglanacagina dair önemli ipuçlari sundu. Her ögrenciye özel yaklasarak, matematigi sadece bir ders olarak degil, düsünme biçimi olarak kesfetmelerine yardimci oluyorum.