Derslerimi her ögrencinin bireysel ihtiyaçlarina göre sekillendiriyorum. Ilk olarak ögrencinin seviyesini ve anlamakta zorlandigi konulari belirlemek için kisa bir degerlendirme yaparim. Bu sayede eksik noktalar netlesir ve ders plani ona göre hazirlanir. Konulari sade, anlasilir ve adim adim anlatmayi tercih ederim; böylece ögrencinin kafasi karismaz, ögrenme süreci daha verimli olur.
Derslerde teorik bilgilerin yani sira bolca örnek ve uygulama yer alir. Özellikle matematik ve fen gibi derslerde problem çözmek ögrenmenin temelidir, bu yüzden ögrencilerle birlikte bol bol pratik yaparim. Anlamadiklari yerlerde konuyu farkli açilardan açiklamaya çalisir, çesitli örnekler ve benzetmelerle desteklerim. Bu yaklasim, ögrencinin konuyu sadece ezberlemesini degil, gerçekten anlamasini saglar.
Ögrencinin derse aktif katilimini tesvik ederim. Soru sormaya cesaretlendirmek, ögrencinin özgüvenini artirir ve ögrenmeyi kalici kilar. Ayrica, ders sirasinda kisa tekrarlar ve özetlerle bilgilerin pekismesini saglarim. Haftalik olarak küçük degerlendirmeler yaparak gelisimi takip eder, gerektiginde programi güncellerim.
Derslerde teknolojiyi de etkin kullanirim. Online platformlar, interaktif uygulamalar ve videolarla dersi daha eglenceli ve çekici hale getiririm. Sabirli ve destekleyici yaklasimim sayesinde ögrenciler kendilerini rahat hisseder, zorlandiklari konulari çekinmeden paylasirlar. Tecrübelerimle, her ögrencinin ögrenme hizina saygi duyarak, onlari kendi potansiyellerine ulastirmayi hedeflerim.
Kisaca, derslerim ögrenci odaklidir, onlarin basari ve özgüvenlerini artirmayi amaçlar. Her ögrencinin kendi hizinda ve tarzinda ögrenmesi için gereken destegi saglarim. Böylece hem akademik basari saglanir hem de ögrenme süreci keyifli hale gelir.