Lise 3 den beri ingilizce okuyorum simdide fransiz dili ve edebiyati son sinif ögrencisiyim. Yari yariya da ingilizce okuyorum. Ingilizce oldukça iyi. Geçen yaz bir anaokulunda ingilizce ögretmenligi yaptim. Dersleri online veya aydin efelerdeyseniz yüzyüze de yapabiliriz. Konu baslik bazli ilerlerim önce konuyu ögrencimin sevecegi tarzda gerekli anlatimlarla anlatirim konuyu akilda kalacagi sevecegi sekilde aktaririm. Sonrasinda egzersizlerle pekistiririm ve ödevlerle ilerleriz