Ingilizce Ögretmenligi bölümünden yüksek bir ortalamayla mezun oldum; egitimim süresince pedagojik formasyon, dil edinimi, iletisim becerileri ve ögretim yöntemleri üzerine kapsamli bilgi edindim.
Deneyim
Okuldaki bir akademisyenin istegi üzerine çocuguna özel ders verdim; ayrica yeni baslayan yetiskinler ve ileri seviye Ingilizce bilen yetiskinlerle birebir çalistim.
Esnek Ögretim
Hem online hem yüz yüze derslerde yüksek verimlilik sagliyor, ögrenci bulundugu konuma ve hedeflerine göre içerik planliyorum.
Ögretim Yöntemleri
Derslerimde iletisimsel yaklasim (Communicative Approach), görev temelli ögrenme (Task-Based Learning) ve ögrenci merkezli (Student-Centered) teknikleri bir arada kullaniyorum, gerekirse oyunlastirma (Gamifying) yöntemlerini de harmanliyorum.
Eglenceli, akilda kalici ve etkilesimli aktivitelerle ögrenci derse aktif katilim sagliyor; konusma, dinleme, okuma ve yazma becerilerini dengeli sekilde gelistiriyorum. Ayrica, her ögrencinin seviyesine, ilgi alanlarina ve hedeflerine göre ders içeriklerini özellestiriyorum.
Derslerimde ögrencinin ihtiyaç ve ögrenme stilini ön planda tutuyorum. Kisisellestirilmis yaklasimla her bireyin güçlü ve gelistirilmesi gereken yönlerini analiz ederek, buna uygun materyaller kullaniyorum. Teknolojiyi aktif sekilde entegre ederek, dijital kaynaklar, interaktif uygulamalar ve görsel-isitsel materyallerle ögrenmeyi destekliyorum. Ayrica, ögrencilerin dil becerilerini günlük hayatta kullanabilmeleri için pratik konusma ve rol oyunlarina önem veriyorum. Sürekli feed-back (geri bildirim) ile ilerlemeyi takip eder, gerektiginde ek destek saglarim. Tüm bunlar, ögrencilerin sadece dili ögrenmelerini degil, ayni zamanda özgüvenle kullanmalarini saglamaya yöneliktir.
Derslerimde interaktif yöntemlere büyük önem veririm; ögrencinin aktif katilimi sayesinde ögrenme kalitesini artiririm. Konusma pratigi odakli aktivitelerle, ögrencinin dil kullanimini gelistirmeye özel bir titizlik gösteririm. Grup çalismalari, rol oyunlari ve gerçek hayat senaryolari üzerinden yapilan alistirmalarla, ögrencilerin özgüvenle ve akici sekilde Ingilizce konusmalarini hedeflerim. Dinleme, okuma ve yazma becerilerini dengeli sekilde desteklerken, özellikle sözlü iletisimde akicilik ve dogrulugu ön planda tutarim. Bu sayede ögrenciler, ögrendikleri dili günlük yasamlarinda rahatlikla kullanabilir hale gelir, ingilizceyi rahatlikla konusabilirler.