Ögrencilere Ingilizce ögretme konusunda degerli deneyimler kazandim ve dersleri her ögrencinin özel ihtiyaçlarina göre uyarlamanin ne kadar önemli oldugunu anladim. Ögretim felsefem tamamen ögrenci merkezlidir. Derslerin ilgi çekici, anlamli ve bireysel hedeflere uygun olmasi durumunda en iyi ögrenmenin gerçeklestigine inaniyorum.
Derslerimi dilin pratik kullanimi üzerine kuruyorum; konusma, dinleme, okuma ve yazma egzersizlerini birlestiriyorum. Dil bilgisi ve kelime bilgisini baglam içinde ögreterek, ögrencilerin ögrendiklerini gerçek yasamda güvenle uygulamalarini sagliyorum. Kurallari ezberletmek yerine anlam kazandirmak benim önceligim.
Derslere baslamadan önce ögrencinin mevcut seviyesini degerlendirip hedeflerini konusarak kisiye özel bir ögrenme plani hazirliyorum. Derslerim esnek ve etkilesimlidir; ögrencilerin sorularini tesvik eder, aktif katilim saglarim. Açik ve yapici geri bildirimlerle sürekli gelisimi desteklerim.
Dersleri ilgi çekici tutmak için video, podcast ve çevrimiçi alistirmalar gibi çesitli multimedya araçlari kullaniyorum. Pozitif ve rahat bir ögrenme ortami yaratmak benim için çok önemli; ögrencilerin hata yapmaktan korkmadan ögrenmelerini isterim.
Sabirli ve ulasilabilir bir ögretmen olarak amacim, ögrencilerin farkli durumlarda etkili iletisim kurabilen, özgüvenli ve bagimsiz Ingilizce kullanicilari olmalarini saglamaktir.