Çevrimiçi derslerIngilizce Eğlenerek öğrenmek! Oynayacağımız oyunlarla İngilizce ve Matematik artık senin için en kolay dersler olacak! Asla y... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce1. ders ücretsiz As an Education Faculty student, I'm dedicated to employing innovative teaching methodologies to ensure my students... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce1. ders ücretsiz Ankara Üniversitesi Japon Dili ve Edebiyatı 4. sınıf öğrencisiyim. İngilizce ve Japonca konusunda öğrencinin seviye... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce1. ders ücretsiz Ortaöğretim gruplarında aktif çalışan deneyimli bir öğretmenim.Online olarak oldukça verimli zaman geçirerek tekniğ... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce Yaklaşık dört yıldır yüzyüze ve sanal olarak İngilizce dersleri veremekteyim. İngilice'nin sadece grammar yapısını ... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce MEB deneyimine sahip bir öğretmenim. Okula destek, üniversiteye hazırlık, okuma/konuşma/yazma gibi dil becerilerini... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce1. ders ücretsiz Yabancı dil öğretimi konusunda deneyim ve bilgi sahibiyim. Dil öğrenme amacınıza uygun ders planları ile severek ve... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce Belirli bir konu üzerinde sohbet tadında oluyor dersler.Kısa bir girişten sonra soru sorarak devam ediyorum. Şu kon... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce1. ders ücretsiz DERSLER KİMLER İÇİN ? Yetişkinlere, İş adamlarına, gençlere ve okul öncesi ve İlkokul & Ortaokul öğrencilerine 5 - ... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce1. ders ücretsiz İlk olarak bir dil bölümü olan Karşılaştırmalı Edebiyat, ardından şu an okuduğum İngiliz Dili ve Edebiyatı bölümler... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce1. ders ücretsiz İngilizce öğrenirken yapılan en büyük yanlışlardan biri olan İngilizce düşünemeden İngilizce öğrenmeye çalışmak ola... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce Ihtiyaca gore bir program hazirlarim diye dusunuyorum. Tekrari cok seven biriyim cunku temel olmassa hicbirsey olma... |
|||
Çevrimiçi derslerIngilizce I'm an experienced English Instructor who enjoys one-to-one private lessons a lot, i mostly focus on interactivity ... |
|||