Uzun yillardir hem Ingilizceyi hem de Fransizcayi akademik ve profesyonel düzeyde aktif olarak kullaniyorum. Galatasaray Üniversitesi Karsilastirmali Dilbilim son sinif ögrencisi olarak, dili yalnizca teorik yönüyle degil; kültürel, iletisimsel ve pratik boyutlariyla da ele aliyorum. Bu birikimimi derslerime dogrudan yansitarak ögrencilere hem saglam bir dil temeli hem de dogal bir kullanim pratigi sunuyorum.
Derslerimde modern, ögrenci odakli ve dinamik bir yaklasim benimsiyorum. Ögrenme sürecinin yalnizca gramer kurallarina dayali olmak zorunda olmadigini; aksine, dogru yöntemlerle oldukça keyifli ve akilda kalici olabilecegini biliyorum. Bu nedenle, derslerde sarki, kisa video, podcast, güncel içerikler ve etkilesimli konusma aktiviteleri gibi araçlari sikça kullaniyorum. Ögrencinin seviyesine ve ilgisine göre seçtigim bu materyaller hem kelime ögrenimini hizlandiriyor hem de telaffuz ve akicilik gelisimini dogal bir sekilde destekliyor.
Konusma odakli ilerlemeyi önemsedigim için her dersin önemli bir bölümünü aktif iletisime ayiriyorum. Ögrencilerin dili gerçekten kullanarak ögrenmesini saglamak için role-play çalismalari, günlük konusma pratigi, tematik tartismalar ve hata farkindaligina yönelik geri bildirimler sunuyorum. Derslerimi tamamen ögrencinin hedeflerine göre sekillendiriyor; akademik yazim, sinav hazirligi, telaffuz, kelime gelistirme veya temel seviye konusma gibi farkli ihtiyaçlara özel programlar olusturuyorum.
Amacim, ögrencinin dili yalnizca ögrenmesi degil; ona hakim olmasi, kendinden emin sekilde kullanabilmesi ve süreçten keyif almasi. Iki dilde de güçlü bir iletisim temeli olusturmak için modern, etkili ve motive edici bir ögrenme ortami sunuyorum.