Elektrik-Elektronik Mühendisligi ögrencisi olarak analitik düsünme becerilerimi kullanarak ögrencilerime hem ortaokul Fen Bilimleri hem de LGS-YKS Türkçe derslerinde verimli ve etkili bir ögrenim süreci sunuyorum. Ders anlatimimda bilimsel temellere dayali, sadelestirilmis ve günlük hayatla iliskilendirilmis örnekler kullanarak ögrencinin konuyu içsellestirmesini hedefliyorum.
Fen Bilimleri derslerinde konulari ezberlemeden ögrenmelerini saglamak için deneysel düsünme, görsel materyaller ve benzetim tekniklerinden faydalaniyorum. Örnegin, elektrik devrelerini anlatirken temel mühendislik bilgimi kullanarak ögrencilerin kendi devrelerini kurabilecekleri uygulamalar hazirliyorum. Bu sayede ögrenci konuyu yaparak-yasayarak ögreniyor.
Türkçe derslerinde ise paragraf yorumlama, dil bilgisi ve anlam bilgisi konularini ögrencinin seviyesine göre adim adim isliyorum. Zihin haritalari, renkli not teknikleri ve sinav odakli test çözüm stratejileriyle özellikle LGS ve YKS’ye hazirlanan ögrencilerin dikkatini sürekli canli tutuyorum. Ayrica Türkçeyi bir iletisim araci olarak görmelerini saglayarak dersleri daha anlamli hale getiriyorum.
Her ögrencinin ögrenme tarzina özel teknikler gelistirerek onlarin sadece basarili degil, özgüvenli bireyler olarak da gelismesini önemsiyorum.
Ayrica teknolojiyle iç içe bir egitim anlayisini benimsiyorum. Online platformlar, interaktif sunumlar ve dijital testler araciligiyla ögrencilerimin ögrenme sürecini destekliyorum. Takip ettigim mühendislik egitimi sayesinde karmasik konulari sistematik sekilde basitlestirerek aktarma yetenegi kazandim. Ögrencilerimle birebir ilgilenerek eksiklerini tespit ediyor, özgün kaynaklarla pekistirme çalismalari yapiyorum. Amacim sadece dersleri ögretmek degil, ayni zamanda ögrencinin kendi ögrenme yöntemini kesfetmesine yardimci olmak. Bu yaklasim, hem sinav basarisini artiriyor hem de kalici ögrenmeyi sagliyor. Egitimde disiplin, empati ve sabri ilke ediniyorum.
Ögrencilerime sadece bilgi aktarmakla kalmiyor, ayni zamanda onlara nasil çalismalari gerektigini de ögretiyorum. Zaman yönetimi, hedef belirleme ve verimli tekrar teknikleri üzerine yönlendirmeler yaparak, kendi sorumlulugunu alabilen bireyler olmalarini destekliyorum. Özellikle sinav sürecinde kaygiyi azaltmak için moral ve motivasyon odakli mini koçluklar uyguluyorum. Ögrencilerimin basari yolculugunda onlara yalnizca bir ögretmen degil, ayni zamanda yol gösterici bir rehber olmayi hedefliyorum. Onlarin gelisimini görmek, en büyük motivasyon kaynagim. Her ders, yeni bir kesif ve ilerleme firsatidir.
Eğitim: dereceler, kurslar ve sertifikalar