Derslerimde mümkün oldukça ezberden kesinlikle kaçiniyorum. Benim için en önemlisi, konunun sadece yüzeyini degil, temel mantigini ve kavramsal çerçevesini ögrenciye oturtmaktir. Özellikle zorlayici konular karsimiza çiktiginda, konuyu günlük hayattan örneklerle somutlastiriyor ve ögrencinin kafasinda net bir resim olusmasini sagliyorum.
Konuyu tamamladiktan sonra hemen uygulamaya geçiyoruz. Farkli zorluk seviyelerinde ve özellikle LGSformatina uygun yeni nesil sorularla yogun pekistirme yapiyoruz. Buradaki amacim sadece soruyu çözdürmek degil; ögrencinin kendi soru çözme stratejilerini gelistirmesini tesvik etmek.
Düzenli olarak yaptigimiz testler ve denemelerden sonra ise sadece dogru sayisina bakmakla kalmiyorum. Esas odak noktamiz, hatalarin kaynagini detaylica analiz etmek. Çünkü inaniyorum ki bu analizler, eksik bilgiyi bulup onu kalici bir ögrenmeye dönüstürmenin temelini olusturuyor.
Son olarak, bu kritik sinav süreçlerinde motivasyonun ve kayginin yönetimini asla ikinci plana atmiyorum. Ögrencinin moralinin düstügü anlarda, ona sürekli hedef odakli destek ve motivasyon sagliyor, sürecin hem akademik hem de psikolojik olarak saglikli ilerlemesi için yanlarinda oluyorum.