Merhaba ben RTEÜ Matematik Bölümü ögrencisiyim.Hem online hem de yüzyüze ders vermekte oldugum ögrencilerim var.Benim derslerim yüzeysel olarak degil ders verdigim ögrenciye anlattigim dersin mantigini anlamasini saglamak ve nasil daha zevkli,eglenceli sekilde çözülebilecegini anlatmaktir.Her ögrencim için farkli ders programi olustururum.Bu ders programi ögrenciyle beraber onun seviyesine,performansina bagli sekilde olusturulur.Simdiden tesekkür ederim.