Rehberlik sürecimde ögrencilerle birebir çalisarak onlarin ihtiyaçlarini ve hedeflerini belirliyorum. Ilk görüsmede ögrencinin güçlü ve gelisime açik yönlerini tanimaya odaklaniyor, buna uygun kisisel bir plan olusturuyorum. Süreç boyunca hedef belirleme, zaman yönetimi, motivasyon artirma ve sinav kaygisiyla bas etme konularinda adim adim ilerliyoruz.
Derslerimi interaktif bir sekilde, soru-cevap, örnek olaylar ve uygulamali çalismalarla yürütüyorum. Gerektiginde psikoloji biliminden edindigim bilgi ve teknikleri ögrenciye uygun hale getirerek kullaniyorum. Ögrencinin sadece akademik basarisina degil, ayni zamanda öz güveninin gelismesine ve kisisel farkindalik kazanmasina da önem veriyorum.
Her ögrencinin farkli bir ögrenme tarzi ve ihtiyaçlari oldugunun bilinciyle, süreci bireysellestirilmis sekilde yönetiyorum. Ögrencilerle güven temelli, destekleyici ve motive edici bir iletisim kurarak hedeflerine ulasmalarina yardimci oluyorum.