Derslerimi planlarken ögrencinin yasini, seviyesini, ilgi alanlarini ve ögrenme stilini dikkate aliyorum. Her ögrenci farklidir ve bu farklara saygi duyarak, kisisellestirilmis bir ögrenme ortami sunuyorum. Ögrencinin Ingilizceye karsi olumlu bir tutum gelistirmesi benim için en az dil becerilerini gelistirmesi kadar önemlidir. Bu nedenle derslerde sadece akademik degil, ayni zamanda motive edici ve eglenceli bir atmosfer kurmayi hedefliyorum.
Içerik olarak dört temel dil becerisini (dinleme, konusma, okuma, yazma) dengeli bir sekilde ele aliyorum. Oyunlastirma, görsel materyaller, sarkilar ve konusma temelli aktivitelerle dersleri daha etkilesimli ve akilda kalici hale getiriyorum. Ögrencinin aktif katilimi, dersin temel yapi tasidir. Ayrica ders sonunda kisa geri bildirimlerle gelisim sürecini destekliyor, gerektiginde velilere düzenli bilgilendirmeler yapiyorum.
Yildiz Teknik Üniversitesi Ingilizce Ögretmenligi bölümünden mezun oldum ve ayni zamanda Psikolojik Danismanlik ve Rehberlik alaninda da yan dal yaptim. Çocuklarla ve gençlerle çalisma konusunda hem pedagojik hem de pratik olarak deneyimliyim. Bu birikim, ögrencilerle saglikli bir iletisim kurmami ve ögrenme sürecini onlarin ihtiyaçlarina göre sekillendirmemi sagliyor. Amacim, Ingilizce ögrenmeyi zorunluluk degil, keyifli bir deneyime dönüstürmek.
Derslerimi hem yüz yüze hem de online platformlarda gerçeklestiriyorum. Böylece zamandan ve mekandan bagimsiz, esnek bir egitim imkani sagliyorum. Teknolojinin gücünü kullanarak ögrencilerime çesitli dijital kaynaklar ve interaktif uygulamalar sunuyorum. Bu sayede derslerimiz sadece bilgi aktarilan bir ortam degil, ayni zamanda eglenceli ve dinamik bir ögrenme süreci oluyor. Ögrencilerimle aramdaki iletisimi güçlü tutarak, onlarin motivasyonunu her daim yüksek tutmaya özen gösteriyorum.
Her ögrencinin ögrenme hizi ve tarzi farklidir; bu yüzden ders planlarimi sürekli güncelleyip, ögrenci geri dönüslerine göre uyarliyorum. Ingilizceyi daha rahat ve özgüvenle kullanabilmeleri için konusma pratigine agirlik veriyorum. Böylece hem sinav basarisi hem de günlük iletisim becerileri gelisiyor. Velilere de sürecin her asamasinda bilgilendirme yaparak, ögrencinin gelisimini birlikte takip ediyoruz.