Üniversitede Ingilizce egitimi aldim ve farkli yas gruplarindan ve seviyelerden ögrencilerle çalisma deneyimine sahibim. Küçük yasta özel gereksinimli bir çocukla oyun temelli Ingilizce aktiviteleri yürüttüm; bu süreçte ögrencinin ilgisini çekmeyi, ögrenme sürecini eglenceli hâle getirmeyi ve özgüvenini gelistirmeyi ögrendim. Bu deneyim, dil ögretiminde sabir, esneklik ve yaratici yöntemlerin önemini anlamami sagladi.
Ayrica zaman zaman küçük kurumlarda Ingilizce etütler verdim ve farkli gruplarla iletisim kurarak onlarin ihtiyaçlarina uygun ders planlari hazirladim. Derslerimde interaktif yöntemler kullanarak ögrencilerin konusma, dinleme, okuma ve yazma becerilerini dengeli sekilde gelistirmeyi hedefliyorum. Pratik aktiviteler, rol oyunlari, görsel materyaller ve günlük konusma örnekleriyle ögrenmeyi daha etkili ve eglenceli hâle getiriyorum.
Amacim, ögrencilerin Ingilizceyi sadece ögrenmesi degil, ayni zamanda aktif bir sekilde kullanabilmesi ve kendine güvenle iletisim kurabilmesidir. Her ders, ögrencinin seviyesine ve ilgisine göre kisisellestirilir ve sürekli geri bildirimlerle desteklenir. Ögrencilerimin motivasyonunu yüksek tutmak, dersleri dinamik ve katilimci hâle getirmek benim önceligimdir.
Genel olarak, derslerimde yapilandirilmis içerik ile eglenceli ve uygulamali yöntemleri birlestirerek, ögrencilerin dili aktif ve etkili bir sekilde ögrenmelerini sagliyorum. Bu yaklasim sayesinde, hem küçük yas gruplari hem de yetiskin ögrenciler için etkili ve keyifli bir ögrenme ortami sunuyorum.